focustelecom.pl/blog

  • 6314
  • 0
  • 1
Kurs „Tworzenia Nowoczesnych Aplikacji Webowych” Technologie
Poleceń: 0
Jak wybrać oprogramowanie Contact Center dla Twojej firmy? Technologie
Poleceń: 1
Warsztaty Contact Center, czyli Focus Telecom w Skodzie Technologie
Poleceń: 0
Operatorzy VoIP – co musisz wiedzieć? Technologie
Poleceń: 0
Odkryj wartość biznesową z Focusem Technologie
Poleceń: 0
Oprogramowanie dla call center w służbie finansom. Jak zadbać o odpowiednią komunikację z klientami banków? Technologie
Poleceń: 0
Oprogramowanie medyczne dla przychodni – zadbaj o sprawną komunikację Technologie
Poleceń: 0
Co zrobić, żeby zwiększyć zaufanie klienta? Krótki poradnik telemarketingowy Technologie
Poleceń: 0
System ticketowy – czyli jak zorganizować pracę Biura Obsługi Klienta Technologie
Poleceń: 0
Jakość obsługi a lojalność klienta w e-commerce Technologie
Poleceń: 0
5 pomysłów na zwiększenie konwersji na stronie www Technologie
Poleceń: 1
Focus na inaugruacji roku Uniwersytetu Łódzkiego Technologie
Poleceń: 0
Podstawowe funkcje dobrego systemu call center Technologie
Poleceń: 0
7 nawyków skutecznego sprzedawcy. Jak być dobrym sprzedawcą? Technologie
Poleceń: 1
Jak sprzedawać przez telefon, pracując zdalnie Technologie
Poleceń: 0
Zwiększ efektywność pracy zdalnych konsultantów – aplikacja mobilna Technologie
Poleceń: 1
Focus Telecom na eTrade Show na PGE Narodowym Technologie
Poleceń: 0
Niezawodne techniki sprzedaży – nowe technologie Technologie
Poleceń: 1
Jak informacja o procesie obsługi może wpłynąć na usprawnienie systemu sprzedaży Technologie
Poleceń: 0
Skrypty rozmów, czyli bon ton obsługi klienta Technologie
Poleceń: 0
Nowy ebook: „Nowe technologie wspierające sprzedaż”! Technologie
Poleceń: 0
AI – sztuczna inteligencja na zawsze zmieni obsługę klienta. W jaki sposób? Technologie
Poleceń: 0
Zmarli klienci, czyli o urwaniu kontaktu słów kilka Technologie
Poleceń: 0
Procesy biznesowe – co to jest i jak je wykorzystać w małej firmie? Technologie
Poleceń: 0